richting Los Angeles - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jodibo Koe - WaarBenJij.nu richting Los Angeles - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jodibo Koe - WaarBenJij.nu

richting Los Angeles

Door: Diane

Blijf op de hoogte en volg jodibo

05 Januari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Voor foto's
www.mijnalbum.nl/Album=63L38JPZ
link even knippen en plakken

Een korte video van het product wat Mike en Rene van Pelt produceren. http://search.travelchannel.com/travel/gxv/index.html

Maandag 19 december,

Het is geen leuke camping, iedereen leeft voor zich zelf en zelfs als je buiten bent wordt er geen stom woord tegen je gezegd. Behh. Maarja het is maar voor 2 dagen en de wifi wordt goed gebruikt.

Dinsdag 20 december,
We vertrekken weer, we hebben via internet een camping gevonden wat ons wat lijkt voor de kerstdagen. We toeren verder op de interstate, 1 gehucht voor Yuma, de warmste stad van Amerika, althans dat zeggen ze hier, eerst de walmart voor een week inslaan. De camping ligt in het gehucht Wellton. Hier hebben we meteen contact en het is een gezellige boel. Wel, zoals gebruikelijk oudere mensen, dus wij zijn meteen weer de baby's.

De komende dagen, tot na de kerst is het hier kwebbelen, info uitwisselen. Grappig is dat wij vaak de meeste info hebben over plekken waar je heerlijk vrij kan staan in deze omgeving omdat we hier al eens geweest zijn. Onze info wordt gretig opgenomen en wegen kaarten beschreven met de punten die we hebben. Zo gaan de dagen voorbij, en op 1e kerstdag is er een gezamelijk diner, nuja zo rond 15 uur. Ik maak een flinke stapel Nederlandse pannekoeken die gretig aftrek hebben. Van alles wordt erop gesmeerd, van de gebruikelijke stroop en suiker, met en zonder kaneel, ook aarbeien taartvulling met slagroom erop. Verderhebben wij weer van alles nieuw geprobeerd naast de kalkoen en ham. Zo gaat deze kerstweek snel voorbij. En dinsdag 27 december vertrekken we nadat we alles schoon en vol hebben.

We willen naar een van onze favoriete plekken, bij Mittry lake. We duimen dat er nog plek is, heerlijk aan het water. Het weer is de afgelopen week super geweest en het zou zo blijven, zeker tot na nieuwjaar dus genieten is het motto voor de komende dagen. Helaas is er geen telefoon verbinding hier en internet daar dromen we dan maar van in deze periode.

Inderdaad Mittry lake is weer een succes, heerlijke dagen met zalig weer. We besluiten voor oud en nieuw nog een ander plekje uit te proberen en volgens de boeken is daar ook een dump en water zodat we alle sh... kwijt komen en de watertank gevuld. We staan weer met een prachtig uitzicht en vieren oud en nieuw hier.

Dus iedereen een hele goede jaarwisseling en een super 2012 gewenst !!!!!!!

Maar we willen nog wat zien, in deze dagen komen de kaarten en boeken tevoorschijn en we stippelen de rode draad uit richting de west kust. Als het weer een beetje mee zit willen we toch San Francisco halen, maar dat is allemaal een rode draad. We zien wel hoe alles gaat lopen. Dus 01-01-2012 gaan we weer rijden, eerst richting Los Angeles en daar net ten noorden de 1 oppakken om die verder naar het noorden te gaan rijden. We hopen morgen ergens een illegaal wifi lijntje te pakken te krijgen, ruim een week zonder mail is ook zo wat.

Maar "helaas" , we krijen een uitnodigingom mee te gaan op een van die drijvende terassen hier. We nemen het met bijde handen aan, en krijgen een toer over de colorado rivier met al zijn kleine aftakkingen hier, super.
Aansluitend lunchen we nog en pakken dan onze bullen. Het is te laat om te gaan rijden en we besluiten om nog voor 1 nachtje aan Mittry lake te gaan staan.

Intussen is het donderdag 5 januari en staan we op een camping net voor Los Angeles, hier willen we proberen het hoolywood bord te gaan vinden en dan via Hollywood naar Malibu, aan de kust te rijden. We gaan dan de 1 volgen richting het noorden, naar San Francisco als tenminste het weer een beetje hebbelijk blijft. Ja ja mensen, 2 grote steden en dat voor ons, het is wat. Hoe ouder hoe gekker nietwaar ?

Zo proberen het verhaal weer op het internet te krijgen, dan moet ik nog aan het werk met de foto's, dus diegene die het snel leest, zoals Bert, de foto' s zijn in bewerking.

• 05 Januari 2012 - 21:12

John Dekoe:

Are u coming towards God's Country anytime ?
    (Canada'd East Coast !)